2. syyskuuta 2014

REBOOT - KOKONAAN UUDISTUNUT BLOGI

Asia mitä olen hautonut mielessäni jo kuukausia tapahtui vihdoinkin. Koodasin blogin pohjan kokonaan uusiksi.
Oon jo pitkään kokenut sellaista identiteettikriisiä blogini kanssa, oon kuitenkin blogganut jo lähes kolme vuotta. Mihin suuntaan haluan blogiani viedä? Heppa, valokuvaus vai lifestyle. Vastaus tuli nyt vihdoinkin selvänä, kunnon heppablogihan tästä tulee.

Harrastukseni ottaa nyt uuden uran alleen,  kun ruvetaan käymään Maschan valmennuksissa. Kaikki tää lähti lauantain rataharjotuksista, ja Jorma Kainulaisen sanoista. Siitä lisää parin päivän sisällä, halusin ensin tehdä tämän muutoksen blogiin ennen kuin jatkan bloggaamista. Sen takia tämä ulkoasu on vielä keskeneräinen, ja pieniä säätöjä tulee vielä tapahtumaan paljon, kuten sivupalkin ja postauksen erottava jana joka nyt koodaamisen aikana katosi. 

Oon pitkään miettinyt, että mitä mä ratsastusuraltani toivon. Olin jumissa kipeän hevosen kanssa 3 vuotta (jolloin sain onneksi ratsastaa noilla Inkoon poneilla, josta olen erittäin kiitollinen), ja nyt vihdoinkin alkaa tuntua siltä että ollaan takaisin kärryillä. Tässä ei nyt menny pelkästään blogi uusiksi, vaan myös mun harrastus. Oon viimeks ollu valmennuksessa 2011, ja nyt olisi tarkoitus ruveta käymään säännöllisesti ja oikeasti panostaa tähän harrastukseen.

Käytännössä tämä tarkoittaa sitä, että rupean kirjoittamaan enemmän. Nythän tämä blogi on ollut hyvin valokuvapainoitteinen. Ulkoasu muuttui nyt sitten myös hevosblogille sopivemmaksi. Nyt toivon samalla, että kertoisitte mitä mieltä olette tästä muutoksesta? Ulkoasullisesti, sekä sisällölisesti. 

8 kommenttia:

  1. Sisällöstä tulen varmasti tykkäämään sekä nyt jo rakastuin ulkoasuun!:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! :) Ihana tietää, sillä oon nyt kaks päivää ahkeroinu tän kanssa ja en vieläkään saa kaikkea toimimaan.. Kuvan mukaset bannerin allaolevien sivujen fontti mm. ei suostunut toimimaan muilla koneilla kuin mun omalla joten jouduin vaihtamaan sen..

      Poista
  2. Rakentava ehdotus, sulla on nyt teksti keskitetty tuohon keskelle niin olisi puhelinystävällisempää jos se olisi(vasemmassa) reunassa! En kyllä tiedä onko vika tässä mun puhelimessa, mutta tätä keskellä olevaa tekstiä se ei sovita puhelimella luettavaksi vaan täytyy rullailla ees taas. Eipä se nyt maailmaa ole kaatanut tähänkään asti mutta ... :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, itseasiassa toi on seuraavalla mun tehtävälistalla! Nyt kun on taas taas sivussa noi gadgetit niin näyttää muutenkin paremmalta kun teksti on vasemmalla ;)

      Poista
  3. Kaunis ulkoasu! Omaan makuun bannerin kuva on hieman ns. samea, eikä niin mukavan kirkas :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo se on vähän puolitarkoituksella niin sen takia että tuo valkoinen teksti näkyy ja sitten ettei se veisi liikaa huomiota loppublogista. En itekään ole mikään suuri fani, mutta tolla mennään ennen kuin keksin paremman :D

      Poista
  4. Tää on tosi kiva ulkoasu ja odotan innolla minkälaisia postauksia tänne tulee tulevaisuudessa :')

    VastaaPoista