26. helmikuuta 2013

VIOLETTI KUVASARJA LUONNOSTA

Ei mulla muuta, halusin jakaa nää kuvat teidän kanssa koska nää on freaking awesome. Värit, sommittelu, siis ihan kaikki.Talvi masentaa mua koska ei oo kauniita värejä, kaikki on vaan harmaata. Onneksi kevät on hyvää vauhtia tulossa! Kaikki tuntuu jotenkin kivemmalta kun on aurinkoista aamusta iltaan ja linnut laulaa. Arbaleesian kanssa me ollaan käyty hiittisuoralla vähän päästelemässä ja laukkailtiinkin hyvää vauhtia 35km/h, ilman satulaa siellä oli kyllä törkeän hankalaa pysyä.

8 kommenttia:

  1. upeita kuvia! :)

    VastaaPoista
  2. Anonyymi26/2/13

    tee joku postaus joka ei liity hevosiin jooko :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon nii nolife tällä hetkellä et mun elämä pyörii vaa hevosten ympärillä, ei mutta on mulla pari ei-heppapostausta tulossa :)

      Poista
  3. Hienoja kuvia! Mulle tuottaa kyllä vieläkin monen kuukauden jälkeen ongelmia sanoa toi sun hevoses nimi :-D Aina se on arbleesia, arbeleesia tai joku ihan muu :--D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Ja voi ei tuttua, se on ollut useasti myös Arbalesia yhdellä eellä :D On sillä kyllä aika mahtava nimi, ihmiset jotka luulee sitä suokiks (siis aivan liian moni) älyy viimestää nimen kuullessa että se ei ole suokki :D

      Poista
  4. Anonyymi27/2/13

    Ihania kuvia varsinkin se missä on vene!(:

    VastaaPoista