15. maaliskuuta 2014

YOUNG FOREVER

YLPPÄREISTÄ SELVITTY KUNNIALLA halleluja. Nyt kun kirjotukset on ohi, oon omistautunu enemmän asioille mistä tykkään. Joululomasta asti oon lukenu ylppäreihin ja oon käytännössä viettäny mantsan kirjojen edessä kaiken vapaa-aikani viimesen viikon ajan ja nyt päätin vastapainoksi heivata kaiken kouluun liittyvän pois mun ajatuksista. 
Avaruus mä oon rakastanu avaruutta pienestä lapsesta asti. Päätin sitten yksi päivä kiivetä katolle tunniksi ottamaan kuvia tähdistä. Avaruus on vaan niin sanoinkuvailemattoman kaunis ja mysteerinen asia. Pitää vielä mennä uudelleen uudenkuun aikaan, jotta kuun valo ei häiritsisi.
Wow mikä kaunis nomakeup-look
Jousiammunta on asia mikä on vaan aina tuntunu mun jutulta. Siinä on vaan jotain niin vapauttavaa.
Arbaleesia onnistuu aina piristämään. Käytiin mun megahypärillä torstaina vähän käppäilemässä maastossa synttärikävelyllä. Arbaleesialla oli siis synttärit keskiviikkona, ja älysin sen vasta illalla junassa kun olin tulossa kotiin. Noh ajelin siitä sitten tietysti pilkkopimeässä tallille viettämään Arbaleesian sweet16-partyja. 
Ulkona chillailu  tämän pienen minikevään aikana ulkona oli lähemmäs 15 astetta. Ulkona oli vaan niin ihanan lämmintä ja aurinkoista...
....kunnes takatalvi iski. Tän päivän aikana on satanu joku 20cm lunta, anteeks mitä? Toivottavasti sulaa nopeasti pois.

1 kommentti: