2. tammikuuta 2014

HAPPY NEW YEAR 2014

En tehnyt nyt mitään 2013-vuoden tiivistyspostausta, niitä oli ihan tarpeeksi kaikkien muiden blogeissa. Tosiaan, hullua, nyt on 2014. Mä elän vielä jossain 2012 vuoden tienoilla, ja voin lyödä vetoa että tuun kirjoittamaan vielä 2013 kaikkialle :D
Tosiaan meillä oli taas perinteinen uuden vuoden vietto, Nora tuli alkuillasta meille ja räjäyteltiin vähän ylijäämiä viime vuodelta ja pidettiin hauskaa. Heitin sitten Noran kotiin kun mun kummit tuli meille. Hei oikeasti nyt on tammikuu ja mä ajan vielä ihan ilosesti skoballa? Ei tässä mitään, mun puolesta koko talvi voi olla tällänen, pääsempähän kulkemaan paremmin. 
Ammuskeltiin parit pikkuset roomalaiset ja etnat jo alkuillasta, mutta ammutiin sitten isommat padat vasta ihan ennen vuoden vaihdetta. En tehnyt mitään uudenvuodenlupausta, mun mielestä ne on vähän turhia kun ei niitä kuitenkaan ikinä pidetä. Jos jotain, niin lupasin päässäni itselleni että aion tehdä tästä vuodesta vähintäänkin yhtä mahtavan kuin viime vuodesta. Mulla ei oikeastaan edes ole kamalasti huonoja muistoja viime vuodesta, ehkä Arbaleesian klinikkarumba, mutta muuten vuosi oli oikein onnistunut. Ja tästä vuodesta aion tehdä vielä paremman.
Iloista vuotta 2014 kaikille!

8 kommenttia:

  1. Millä asetuksilla sä kuvaat noita ilotulituksia ja tähtisadetikkuja? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla oli ISO200 (olisi voinut olla matalempikin sillä ei oikeastaan ole väliä), f-arvo tais olla 19 tai 22 ja suljin BULB eli se ottaa kuvaa niin kauan ku pidän suljinta pohjassa, pitää olla siis vakaa käsi tai tripodi :)

      Poista
  2. Hyvää uutta vuotta! :)

    VastaaPoista
  3. Tosi hienoja kuvia! Etenkin nuo kaks viimistä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! Oh 2014 oli ihan karseen vaikee kirjottaa kun mun nelonen oli aina ihan epämääränen :D

      Poista
  4. Vitsi kuin upeita kuvia! :-)

    VastaaPoista