13. syyskuuta 2013

KUVATOIVEPOSTAUS 1/2

Eka kuva Arbaleesiasta - 2003
Paras asia - Kaverit
Toivo - paremmasta tulevaisuudesta
Tulevaisuus - kisakenttien valloitus
Hienoin mekkosi - ah rakkauspakkaus
Kesäilta/ulkomailla - Norja 
Minä pienenä - 2004
Lempiheppatavara - joka ei valitettavasti sopinu satulaan
Lempivuorokaudenaika - kesäinen auringonlasku
Asia jonka tahtoisit saada takaisin - Mikki
Kauneus on katsojan silmässä - eherm
Hulluus - tölkin lähettäminen taivaalle
Epäonnistuminen - jouduin lopulta esteen sekaan
+Bonus - välillä mietin miten oon vielä elossa

14 kommenttia:

  1. Tosi ihania kuvia <3

    VastaaPoista
  2. hei mikä toi kuva on xdd

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä laitoinki sulle faces viestii et tuut murhaa mut tai jotai xdddd

      Poista
  3. Jeejee tää oli just superkiva!! (:

    VastaaPoista
  4. ihan sika mageita kuvia ja toi mekkokuva varsinki <3 !

    VastaaPoista
  5. Vautsi mitä kuvia! <3 varsinnin toi tölkki kuva on ihan sairaan hieno :D

    VastaaPoista
  6. oon nykyään alkanut pelkäämään tollasia kuvia missä sattuu jotain pahaa juuri esteellä, koska opiskelen täällä ypäjällä ja mun rinnakkaisluokkalainen kuoli tälläviikolla kun hevosen jalat sotkeentui puomiin ja heppa kaatui tämän tytön päälle :(

    http://www.iltalehti.fi/uutiset/2013091117473876_uu.shtml

    VastaaPoista
  7. XDD ööäää piristi tätä päivää noi kuvat

    VastaaPoista