3. huhtikuuta 2014

UUSI ULKOASU JA POHDINTAA

Vaihdoin nyt ulkoasua keväisempään jeij! Pitkästä aikaa jaksoin vähän jopa panostaa banneriin, enkä laittanu vaan yhtä kuvaa. Ulkoasullisesti oon rupenu miettimään pitäskö mun ottaa sivupalkki oikealle puolelle takaisin. Mullahan oli se joskus, mutta kun viime syksynä päätin suurentaa kuviani 900px kokoon 640px sijaan, jouduin heivaamaan sen pois koska läppärillä blogi ei näyttänyt hyvältä. Nyt oon rupenu miettimään että mun blogi näyttää jotenkin niin tyhjältä. Mitä mieltä te ootte, sivupalkki vai ei?
Ja mitä te tykkäätte uudesta keväisemmästä ulkoasusta? 

6 kommenttia:

  1. Musta toi banneri on ihana! Kuvat on jotenkin tosi kivoja kun on noin isoja :3 Eli mun mielestä ei tarvii sivupalkin ;)

    VastaaPoista
  2. Tosi hieno banneri :--) Omasta mielestäni sivupalkki yksinkertaistaa blogia hiukan, kun sinne saa kätevästä esim. blogiarkiston. Onhan tää tosin kiva näinkin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiits! (: ja jep just ton ja sitten esittelyiden takia haluisin ehkä sen takaisin..

      Poista
  3. Ihana banneri! :) Ite tykkään isoista kuvista, mut toisaalta oon kyllä sitä mieltä että ehkä tää vähän näyttää "tyhjältä", kuten mainitsit. Mutta kumpikin on kiva! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiiitoksiaa, ja jep ugh pitää keksiä joku ratkasu tähän :D

      Poista