16. maaliskuuta 2012

Oldies but goldies

Käytiin eilen kysymässä kesätöitä päiväkodilta mutta luojan kiitos johtaja ei ollut paikalla, en nimittäin ikinä halua päiväkotiin kesätöihin. Miten edes ajattelin koko asiaa? Ajattelin nyt käydä kysäsemästä tuolta K-Marketista ottavatko ylipäätänsä kesätyöhön näin nuoria, onhan minulla nyt joku etuoikeus kun olen siellä kaksi kertaa ollut tetissä ja olen kyllä varmaan aika hyvän kuvan jättänyt itsestäni? Täytyy katsoa onko minulla edes aikaa kesätöihin kun on niin paljon kaikkea.
Tälläinen pikkunen tulossa nyt kesäksi :)
Ponirintamalla on kivoja uutisia, sain kuulla että mammaloman tuurajaksi on tulossa 2007 syntynyt Welsh A-poni jonka kanssa pitäisi vielä hioa laukannostoja sujuvemmiksi ja aloittaa hyppääminen. Ihanaa päästä nuorten ponien kanssa tekemisiin. Muutenkin rakastan kaikenlaisia projekteja, olenhan ratsastanut myös ex-ravureilla ja se että saa itse vaikuttaa lopputulokseen ja saa hevosesta juuri sellaisen kuin haluaa on ihanaa.
Peetu, ihana lämppäri Siuntiosta jolla maastoilin ja ratsastelin aina kun äiti meni Arbaleesialla, taitaapi olla nyt jo kuollut, en ole siitä mitään sen jälkeen kuullut, vanha se oli silloinkin jo, 24v kun menin sillä mutta pirtsakka menijä kyllä! Aivan ihana höpsö luonteeltaan ja niin kiltti!
Lady Klaukkalasta, ihana lämppäri, aivan mahtava hevonen, luonteeltaan niin loistava ja ratsunakin yllättävän osaava ja pirtsakka tapaus joka osasi aina yllättää,  niin luotto ja kiltti aloittelijallakin mutta aina välillä innostui ja lähti menemään, aivan ihana! Päästettiin vihreämmille laitumille 16.12.2009 
Lady vuonna 1998 :)

6 kommenttia:

  1. Anonyymi21/8/12

    Asun melko lähellä peetua, ja voin sanoa että parempi sillä olisi taivaassa - hepparaasulla on mahahaava/vatsakipuja eivätkä käytä sitä eläinlääkärissä. Se asuu talvet yksin siellä :( ja muistan kun arbaleesia asui siellä, tuli kerran puraisseeksi mua otsasta :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. O.o ei se voi olla elossa vielä siis sehän on ihan sairaaan vanha. Musta tuntuu että saatat sekoittaa kyllä johonkin muuhun koska Arbaleesia ei kyllä pure vaikka mikä olisi :D Saattaa toki olla..

      Poista
  2. Anonyymi22/8/12

    Eikun sori se oliki sinkku joka mua puras :) mutta ajan päivittäin peetun ohi,, ja elossa tuo raukka on :/ mutta muistan kyllä ku olin ihan skidi ku katoin mun kaverin kanssa ku sun äiti ratsasti ;) mun kaveri siis asu siinä missä arbaleesia silloin.

    VastaaPoista
  3. Anonyymi22/8/12

    Noista kuvista kyllä tunnistan paikan, ja muistan ja tiedän arbaleesian asuneen siellä, eli en usko sekottavani

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu mietinkin että Arbaleesia ei pure, sinkku on purrut muakin ://

      Poista
  4. Anonyymi22/8/12

    Sinkku on jo vihreämmillä laitumilla.

    VastaaPoista