31. heinäkuuta 2014

AUDENTES FORTUNA IUVAT

Oon ollu jo melkein viikon veneilemässä ja tän postauksen teko on vaan venynyt ja venynyt. Jotenkin bloggaamisesta on tullut vähän pakkopullaa, en onneksi ole ainoa tämän ongelman kanssa. Aika moni blogi on menettänyt sen hohtonsa, mikä oli silloin blogin aloittamisen aikoihin. No asiaan, eli olin ennen tänne merelle lähtöä ratsastamassa Arbaleesialla Noran kanssa.

Mentiin alakentällä (se pölyämisen määrä, huhhuh onneksi osaan ratsastaa suu kiinni) kevyesti. Treenasin paljon voltteja, ja oikeasti keskityin siihen taivuttamiseen. Oon aina vihannu voltteja jostain kumman syystä, ne ei vaan oo kivoja. Siitä lähtien kun huomasin kisoissa että Arbaleesia taipuu aika jäykästi volteilla olen pakottanut itteni treenaamaan niitä. 
Vitsi miten hienolta se näyttää tuossa!
Laukassa menin kolmikaarista, välillä vaihtaen laukan ja välillä pysyen vastalaukassa. Arbaleesia tuntui välillä vähän löysältä, mutta lopulta sain kaiken sujumaan ihan hyvin pienen kannuksella muistuttamisen jälkeen että takapääkin on olemassa.
Loppuverkat mentiin maastoon jonka jälkeen Nora meni vielä puolisen tuntia. 
Mitä laamoja me oikein ollaan? :D
Tosiaan olen nyt Maarianhaminassa, joten seuraavaa postausta saatte taas odotella ensi viikkoon. Kuten postauksen alussa mainitsin, oon aika lailla menettänyt inspiraationi bloggaamisen suhteen, enkä oikein tiedä miten sen saisin takaisin.. Sen voin kertoa että blogiani en tule lopettamaan joten ei huolta siitä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti