23. toukokuuta 2014

THERE'S MAGIC IN THE SUMMER

Mistä tietää että on kesä? Kukat kukkii. Ruoho rahisee. Aurinko paistaa. Tekee mieli mennä uimaan. 
Mistä tietää että on lukiolainen kesän lähestyessä? Ensin istuu aamupäivän koetilassa. Sitten istuu loppupäivän kirjastossa. Lompakko köyhtyy joka päivä vitosella. Litran kahvilattetölkki löytyy laukusta. Ja sitten kun illalla vihdoin pääsee kotiin, pitäisi vielä lukea viimeisen kerran ne koosteet.
Mistä tietää että on Alexandra, lukiolainen, kesän lähestyessä? Kokeisiin pitäisi lukea, mutta kummasti sitä löytää ittensä a)tallilta b)ottamasta aurinkoa (ja valittamasta kuumudesta) c)kattomasta lätkää d)kaikkialta muulta paitsi kokeisiin lukemisesta. 
Mä oon niin onnellinen, että mulla on enään pari koetta jäljellä ja sitten on pidennetyn viikonlopun vapaus Viron reissun muodossa. Ja sitten pitääkin alkaa jo lukee enkun ylppäreihin. Ja heinäkuu menee töissä. Nooh, rahaa tulee ja syksyllä sitten ilahdun kun se L tulee. En tiiä mainitsinko, mutta sain tosiaan nyt keväältä sen L mantsasta jeij!
Oon (vaihteeksi) maastoillu Arbaleesian kanssa, mähän en nimittäin tossa +30 asteessa koulutuuppaile. Löydän joka kerta uusia maastoreittejä ja viime reissusta tulikin taas 2h pitkä. Tuolta löytyy vaan niin törkeästi kaikkia polkuja ja pitkiäpiiiiitkiä metsäteitä missä voi luukuttaa ihan täysillä. Eikä mulla menny ku puol vuotta löytää noi maastot..
Ei mulla oikeasti mitään järkevää asiaa teille ole, teki mieli vain postata. Mun toki pitäisi vähän esitellä mun viime aikaisia ostoksiakin, ja huomenna ois kerhonohjaajien Lintsiretki josta voisin ehkä jotain postausta väsätä, ja sitten vielä se neljän päivän Viroreissu. Joten postauksia olisi nyt tulossa vähän useammin kuin viime aikoina. Mua melkein hävettää mun postaustathti tällä hetkellä.
Toivon että kaikki oottaa lomaa yhtä innolla kuin mä. Mulla on niin paljon suunitelmia tälle kesälle, että ehkä ensimmäistä kertaa en mieti kesän lopuksi että oisin voinu nauttia lomasta enemmän. Mullahan on sellanen pieni kesäprojektit-lista, jossa on tällä hetkellä kymmenisen isompaa, ja pienempää, asiaa mitä kesän aikana pitää tehdä.  Mua kiinnostais muuten kovasti kuulla myös teiän kesäsuunitelmia, erityisesti heppailuun liittyen! Niitä mulla ei nimittäin kamalasti ole vielä ja voisin vähän inspiroitua ;)

2 kommenttia:

  1. Anonyymi23/5/14

    Heippa! Mun kaveri mainitsi et sä oot joskus tehnyt postauksen CSS-koodeista, niin pystyisitkö sä linkkaamaan sitä? Ite koitin jo ettiä sitä mut en löytäny :D Ja sun blogi on ihana!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. http://lifeasallu.blogspot.fi/2013/10/html-koodeja.html? Siinä :) ja kiitoksia!!

      Poista