23. huhtikuuta 2014

HUHTIKUISIA KUULUMISIA

Taas vierähtänyt tovi viime postauksesta, tääkin on odotellu luonnoksissa jo jonkin aikaa. Ajattelin vähän jakaa viime aikojen menoa. Hiukset tuli eilen raidotettua Inkan luona, ihan vaan vähän kesäsempää lookkia hakemassa. Ajattelin vielä jossain vaiheessa laittaa vähän lisääkin. Nätti toi kuvanlaatu muuten.
Tosiaan nyt pääsiäisen aikana on ollut aurinkoa niin että riittää. Lämpötila lähenteli auringossa 40 astetta ja mä voin sanoa vihaavani auringonottoa maalla, merellä se menee mutta jestas toi kuumuus. Otin aurinkoa kuitenkin mukavasti melkein koko viikonlopun ja tuloksena ihan kauhea rusetin muotonen rusketusraja selässä. En olettanut ruskettuvani tyyliin yhtään ja no, onneks on koko kesä aikaa häivyttää sitä pois. 
Meillä oli muuten hattupäivä koulussa ja rakastuin tohon hattuun. Siis voisin käyttää tota vaikka joka päivä?
Skumppaa&mansikoita, jee kesä tulee. Sain myös tädiltä hulluilta päiviltä tollasen pinkkikorallin trenssin, joka sopii ihan täydellisesti mun korallinväristen kenkien kanssa. Tosin ulkona on ollut nyt niin lämmin ettei takkia ole ees tarvinnu? Katoin blogiarkistosta niin viime vuonna tähän aikoihin oli ihan kunnon hanget vielä. En kyllä valita tästä aikasesta keväästä yhtään.
Arbaleesialle kuuluu hyvää. Ollaan treenattu ihan kunnolla, pääosin tasapainoa ja lihaksia hakien. Tosin viime aikoina oon ottanu vähän rennommin, sillä se on ollut vähän väsynyt. Joten nyt oon menny hackamorella ja estesatulalla rentoillen, oikeastaan se on ollu ihan kivaa vaihtelua. Tänään se sitten päätti riehua eka tarhassa kun yritin saada sitä kiinni (siis se veti kiitopukkilaukkaa ympärinsä 15min), joten eihän se mitään ratsastaessa jaksanut, onneksi olin muutenkin suunitellut ihan pikasen ratsastuksen.
Nyt lukijat rakkaat, voisitte kertoa mulle postailenko mielummin usein tälläisiä kuulumispostauksia kunnon postausten välissä, vai pelkästään kunnon postauksia, mutta niitä tulee sitten harvemmin?

4 kommenttia:

  1. wow, sun hiukset, aivan ihanat! mä kun luulin että mulla on pitkät.. :D
    postaile vaan tällee usein tällasii kuulumispostauksia kunnon postausten välissä, näitä on kiva lukea! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha joo ne on päässyt taas vähän kasvamaan, pitäs kesäks repästä taas kymmenisen senttiä pois :D kiitoksia! :)

      Poista
  2. KIva postaus! Ja kuulumispostauksia kunnon postausten välissä ☺

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitti! :) otan kuitenkin aika paljon tälläsiä randomkuvia mun arjesta niin pääsepähän käyttöön sitten :)

      Poista