25. maaliskuuta 2014

RUN AWAY FROM THE PROBLEMS

Meillä oli vähän talvisemmat maisemat täällä Etelä-Suomessa pari päivää. Nyt lumi onkin jo pääosin sulannut pois (onneksi). Arbaleesiahan on edelleen juoksutusliikunnalla, ja ollaan nyt ruvettu totuttelemaan sitä ratsastajan painoon.

Mä en oikein tiedä mitä mä postailisin nyt meidän saikkutauon ajan. Tää postaus on hillunu luonnoksissa jo puol viikkoa, mutta en oo vaan halunnu julkasta sitä. Jotenkin tälläset tylsät kuulumispostaukset ei oikein iske, ainakaan muhun, mutta ei mulla mitään asiaakaan oikein ole. Tää bloggailu ilman asiaa tuntuu niin turhalta, mutta en halua että blogi kuolee ihan kokonaan. Jos joillain on jotain ideaa miten piristää mun postauksia niin kommenttiboksiin kiitos vinkkejä :) Ajattelin että voisin tehdä jonkinlaisen varustepostauksen mun lempikamoista videona/kuvapostauksena, kiinnostaisko?

4 kommenttia:

  1. Ihana toi vika kuva :D ja varustepostaus ois kiva (:

    VastaaPoista
  2. varustepostaus olis kyllä tosi jees!
    Mutta siis mikä tää arbaleesian tilanne nyt on? Ite oon ainakin pahasti kujalla, onko se siis oireillut jostain jo pidemmän aikaa?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oot ihan tarkoituksella kujalla :/ En nimittäin halua kauhean laajasti Arbaleesian ongelmista kertoa täällä blogissa. Voisin kyllä vähän valottaa teille jossain postauksessa mitä kaikkea on meneillään, mutta pääosin me siis odotellaan että sen selkä saataisiin kuntoon jotta päästään takaisin ridaamaan. Ton lisäks meillä on vähän erilaisia syy-seuraus-suhteita jalkojen kanssa ja huhhuijaa, mutta nyt pitäisi olla parempaan menossa, tää on tää joka kevät kun tulee jotain ongelmia?

      Poista