31. maaliskuuta 2014

JOTAIN JÄNNÄÄ TAPAHTUI PITKÄSTÄ AIKAA

Okei ihan alkuun guess what, mä kävin tänään ridaamassa Arbaleesian! Täähän tarkottaa sitä että blogin normi postausrytmi alkaa palailemaan pikku hiljaa normaaliin, jeij.

Tosiaan tää on nyt varmaan vika ei-heppapostaus, seuraavaks pitäs tulla ratsastuskuulumisia pitkästä aikaa. Päätin siis koota tälläisen pienen minun maaliskuu-postauksen, jätin kuitenkin pois asioita mitä olen jo maininnut täällä, kuten ah niin piristävät klinikkakäynnit. 
1. Tosiaan kävin tänään hurjistelemassa maastossa Arbaleesialla, kiipeiltiin metsässä ja mentiin täysiä hiittisuoralla. Oli kyllä törkysen kivaa oli päästä 1,5kk jälkeen selkään. Arbaleesia muuten pelkäs henkensä edestä tota lammikkoa. Ja mä haaveilen sen uittamisesta?
2. Asustuksesta saattaakkin päätellä että viime keskiviikkona oli Captain America 2 ensi-ilta. Ja en muuten enään ikinä lakkaa kynsiä a) kuivuneilla lakoilla b) amerikkakuosilla c) niissä meni 1,5h.
3. Ja woah leffa oli niiiiiiiiiiiiiiiiiin hyvä, Marvel ei ikinä petä ♥
4. Kevät tekee vihdoinkin tuloaan parin takatalven jälkeen, eikä kesälomaankaan oo ku 2kk. Täältä tullaan rusketus!
5. Nyt on myös mun ihana kukkaispossujopo kaivettu varaston uumenista ja sain jopa raahattua itteni lenkille yksi päivä kesäkuntoa unelmoidessa.
6.  100% opiskeluun ja koeviikkoihin kyllästynyt oppilas, mutta sitten mun mielialaa kohotti ylppäreiden alustava tulos. 37/42p, ei paha! Laudatur ois tätä menoa tulossa, saa nähä miten käy kun koe tulee takasin YTL:n hellästä huomasta. 
7. Käytiin Inkan kanssa vähän kynttilähordailemassa Ikeassa. Ei olla kynttiläaddikteja, ei tosiaankaan.
8. Oon melkein eläny terveellisesti, Burger Kingin suklaafrappe ♥

Ootan innolla seuraavaa postausta, niin varmaan tekin, koska tosiaan kunnon heppapostaus ois tulossa!

2 kommenttia: