31. toukokuuta 2013

KUVAPOSTAUS METSÄNPEIKOSTA

Kuvailin pitkästä aikaa Arbaleesia vähän enemmän. Se oli jopa ihan linssilude, koko ajan piti änkeä turpa kameraan. Yleensä se on sellainen kamera!-äkkiä-pakoon tyyppinen. Sain ihan kivoja kuvia, ottaen huomioon että ne on otettu mun vähän lagisella kameralla jonka tarkennus ei tahdo toimia. 
Ollaan nyt tehty sähköhoitoa sen selkään päivittäin, ja pari kertaa se on vetäny kaulan kaarelle superkootusti ja köyristäny selkää. Se on kuulemma tosi hyvä merkki, kuulemma se venyttelee niitä lihaksiaan. Oon myös irtojuoksuttanu sitä kentällä, iloisesti se vetää pukkilaukkaa ja riehuu. Jospa nyt alkaisi sujumaan ja saataisiin se kuntoon taas.

6 kommenttia:

  1. Hei oliks muuten tänää ginas :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Apua kyllähän mä :DD Parissakin :D

      Poista
    2. Hahaa no sit mä näin sut :DD

      Poista
    3. Eikä, olin varmasti tosi hehkee ja tollee... :D

      Poista
  2. Ihania kuvia ja peukut, että pieni tervehtyisi pian! :)

    http://pirinransu.blogspot.fi

    VastaaPoista