20. helmikuuta 2013

TUTTU PAIKKA, UUSI PONI

Kivoja uutisia, menen viikonloppuna taas kokeilemaan yhtä ponia, okei melkein hevosta. Tuttu paikka, uusi poni ;) 

Mulla on viime aikoina ollut vähän blogikriisi meneillään, postauksia ei ole jotenkin vain riittänyt ja kuviakin tullut otettua huonosti. Nyt taas tuntuu siltä, että voisin julkaista vaikka kaksi postausta päivässä. Pieniä ylläreitäkin on nyt tulossa kevään mittaan, lähinnä erikoispostauksia. Banneriakin olen yrittänyt väsätä, yritä nyt änkeä siihen kaksi ponia, yksi hevonen ja mahdollisesti kaksi muutakin ponia ja lifestyle. Ja yritän vielä rikkoa rajojani ja tehdä bannerin jossa ei ole läpinäkyvää taustaa, tiedän kyllä ettei se onnistu. Ainakaan näiden kuvien puitteessa. Saa nähdä mitä nyt keksin, sen tiedän ettei kaikki millään mahdu siihen, mulla on joku hirveä himo tiivistää koko mun blogi yhteen pieneen banneriin...
Oottakaa muuten innolla seuraavaa postausta, me hypättiin nimittäin uus korkeusennätys, mun, hevosen ja meidän yhteinen. Ja kuvaajakin oli kerrankin mukana! Ei sillä että olisin joku korkeushyppäjä, ei todellakaan, heppa tuntui hyvältä ja sillä oli menohalua joten mikäs siinä. Lähipäivinä lisää siitä sitten!

2 kommenttia: